Tuesday, May 27, 2014

Home tuition and private tutor

assalamualaikum semuaaaa
waaaa...dah lama betul la xupdate kat blog ni..
huhuhu
dah bersawang berkulat semua dahhh..

xpela...
insyaAllah..akan kembali aktif berblog kembali..

tuntutan masa sebagai seorang pelajar ijazah tinggi amat membutuh waktu yg panjang.
sepenuh konsentrasi perlu di fokuskan ke arah pelajaran.

insyaAllah..
saya ingin memulakan satu langkah untuk memenuhi impian saya sejak kecil, iaitu menjadi seorang pendidik.

dengan menghebahkan kepakaran dan kemahiran saya di sini adalah dengan harapan untuk mencari anak2 murid dan pelajar lain yang ingin belajar dan memerlukan bimbingan belajar.

Saya, Irliana menyediakan perkhidmatan tuisyen di rumah.

Dengan berlatar belakangkan pengalaman sebagai private tutor selama 7 tahun, saya mampu memberi tunjuk ajar kepada pelajar dari umur 7 tahun-17 tahun.

kadar bayaran:
range harga mid 2014 dari RM25 -  RM50 sejam untuk satu subjek.
+ bayaran untuk nota, latihan dan sebagainya: RM50-RM100 sebulan / bergantung kepada keperluan.



selain pelajaran duniawi, saya juga amat menitik beratkan subjek ukhrawi. Saya juga menyediakan perkhidmatan pengajian Agama Islam dan Al-Quran kepada semua peringkat umur.

kawasan : keramat, AU keramat, ukay perdana, wangsa maju, taman melawati, taman permata dan kawasan  yang berhampiran.

untuk sebarang pertanyaan dan penerangan lanjut, anda di minta emelkan kepada saya di:
emel: irliana2003@yahoo.com

blog ini akan di update dari semasa ke semasa dengan maklumat lanjut mengenai perkhidmatan home tuition dan private tuition yang saya tawarkan.

kata2 akhir dari saya untuk kali ini,
" tiada siapa yang dilahirkan bodoh di dunia. yang ada hanyalah manusia yang rajin dan malas. dan yang malas itulah golongan yang tiada kesungguhan untuk berjaya dalam hidup dan akhirnya menjadi seseorang yang gagal dalam hidupnya" - IRLIANA, 2014.

ini amat bertepatan sekali dengan firman Allah yang bermaksud;
"tidak aku ubah nasib sesuatu kaum itu sehinggalah mereka mengubah nasib mereka sendiri" - (Ar-Ra'du:11)



sekian,
terima kasih.



No comments:

Post a Comment