Thursday, December 23, 2010

detik bersama megi tomyam

dah lama x terjah blog nih..huhu..
smlm aku berjalan dgn kawanku dinie...kami sempat singgah di UM..
akhirnya detik yg aku nantikan akhirnya muncul...
alhamdulillah ya Allah, atas rahmat Mu akhirnya aku berjaya lulus dlm semua subjek sem 3..syukur sgt kepdMU ya Allah....^^

hari ni cita lain plak...bukak fb ade lah makhluk tuhan yg dah tua tp nak kwn dgn budak2 tersentap.hahahha...umo dah tua...perangai mcm dak 5 tahun..pastu dok nak mrajuk2 touching2 dgn budak2...hahahaa....ape nak jadila..xmatang lansung..
hahha..kpd semua di luar..ingat..selagi saya idup..tiada sapa dapat melukakan atau berbuat apa2 kpd saya dan sepupu yg saya anggap macam adik sendiri..atia..nahas korang kalau cari pasal dgn aku dan atia!

adeh...sambil layan citer nurul iman di astro oasis, aku menikmati megi tomyam bersama segelas air kosong...

syukur atas rezekiMU malam nie..hehe..

No comments:

Post a Comment