Sunday, January 16, 2011

AHAD MALAM ISNIN...

ermmm......

malam ni ahad malam isnin....

setiap malam ahad aku mesti jadi mcm ni...


xtau mcm mana nak diungkapkan perasaan dalam hari ni...

bercampur baur...

resah ada...gelisah ada...stress ada...takut ada....xtenang pun ada.....sume ada la....

tp malam ni aku xtau...rase sgt x best...sgt x seronok...korang nak tau aku rase ape..rase nak


terus sambung cuti...xnak gi kelas....xnak jumpe org2 kat universiti tu...nak dok umah..spend

time dgn parents n family member jewk..aku x kuasa x de smgt nak jumpe semua org mahupun

nak study....


tuhan...tolongla....kenapa aku jadi mcm ni.....


kepada diriku sendiri...

ko xleh give...xsemangat mcm ni....

ko tau kan sem ni semakin mencabar...perlu fokus yg byk...

dtambah aktiviti kolej yg disertai (xbyk mana pon)..

dgn nak pikir pasal praktikal lagi......

YA ALLAH.....
HANYA KEPADA MU TEMPAT UNTUK KU MENGADU

No comments:

Post a Comment